Hendrika gaat naar Spanje!

29 augustus gaat het dan ook echt gebeuren. Ik ga naar Spanje.

29 augustus gaat het dan ook echt gebeuren. Ik ga naar Spanje. ??

Oke, alles is betaald. Vlucht geboekt, hotel voor de eerste dagen met Heit en Mem. ?

Heit en Mem gaan eerst met mij mee om even te kijken waar ik terecht kom. Dat vind ik ook wel fijn maar ik weet niet wat beter is, alleen naar een ander land of alleen achter blijven in een ander land. Nou ja, het wordt sowieso een snottermoment. ?

Ben ik er al klaar voor? Nee, ik moet zo veel dingen regelen. Mijn verzekering bijvoorbeeld?

Eerst nog even genieten van vakantie met Heit en Mem naar Rhodos en dan de laatste dingen regelen voordat ik terug ga naar Texel. Wie komt mij nog even opzoeken op Texel?

Reacties

Reacties

Rinze

Heb er ontzettend veel zin
Behalve dat jij daar moet achter blijven
Maar veel skypen dan zal het wel mee vallen

Helen

Het is nu idd echt. Alles geregeld voor vlucht en verblijf. Het gaat nu best snel. Maar ik weet zeker dat je een geweldig avontuur gaat beleven. Ik ben super trots op jou dat je dit "even" gaat doen. Ik vind het leuk, stoer, geweldig, super!!! Maar het is nog geen 1 september. ?

Pake

Wat leuk kunnen we je mooi volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active