Hendrika gaat naar Spanje!

Uitzwaaiparty

Het komt nu echt steeds dichterbij! Donderdag is het zover. Dan gaan we vertrekken!

Het inpakken kan nu echt beginnen. Woensdag avond vertrekken we naar Eindhoven om daar te overnachten en 's ochtends te vliegen naar Sevilla. We vliegen namelijk om 07:00, hadden we helemaal vanuit Burgum er donderdagochtend nog naar toe moeten rijden hadden we net zo goed een nachtje door kunnen halen maar dan is de eerste dag is Sevilla weg. De aankomstdag en vrijdag gaan we lekker even de stad verkennen. Zaterdag mag ik de sleutel ophalen van mijn appartement. Foto's volgen wel

Zondag gaan Heit en Mem weer naar huis en dan gaat mijn avontuur alleen echt beginnen.

Voor nu wil ik eerst iedereen bedanken die erbij was vrijdagavond en natuurlijk de mensen die er helaas niet bij konden zijn! Mijn Heit en Mem hadden voor mij een 'uitzwaaiparty' georganiseerd met allemaal Spaanse en Nederlandse hapjes (denk aan empanada's en bitterballen). Ik heb een super leuke avond gehad en ik ga jullie allemaal heel erg missen! Bedankt voor alle leuke cadeaus die ik van jullie allemaal heb gekregen!

Reacties

Reacties

Pake en Beppe

Helaas een en gezellig feestje gemist zo te zien lijkt allemaal lekker en was het goed geslaagd volgens jouw.
Ik wens je veel sterkte en geluk toe je moet maar zo denken de wereld is gelukkig maar heel klein ik bedoel maar.Veel liefs en een hele dikke knuffel Pake.

Nou doe ik even een paar woorden wel jammer dat we er niet bij waren .maar ja wij zitten in Slovenië mooi weer maar gisteren een dikke onweers bui , we wensen je heel veel geluk en gezondheid toe en pas goed op je zelf,een dikke tuut en tot schrijvers Beppe.

P.s.nog een hele goede reis toegewenst mooi dat Heit en Mem ook NG even mee gaan en zien waar en hoe je komt te wonen

Bianca en geert poeze

Lieve hendrika heel veel succes in sevilla, geniet van alles wat je gaat beleven daar. Ik ga je zeker volgen ben benieuwd naar alle verhalen.
Mem en heit sille dei seker misse, maar jij gaat een supertijd hebben meid.
Dikke tuut vanuut winaem.

Fokje

Succes meid gaat goed komen. Goeie reis en veel plezier niet onbelangrijk, ben benieuwd naar je avonturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active